GEZE F 1200+ raamaandrijving ontvangt Iconic Awards: Innovative Architecture

GEZE ontvangt dit jaar de 'Best of Best' onderscheiding voor uitstekend productontwerp bij de Iconic Awards 2020. In de categorie 'Product' maakte het in Leonberg gevestigde bedrijf indruk op de jury met zijn innovatieve GEZE F 1200+ raamaandrijving. Op het gebied van interieurontwerp en architectuur behoren de felbegeerde Iconic Awards 2020: Innovative Architecture tot de meest gerenommeerde onderscheidingen. De onderscheiding wordt toegekend door de German Design Council.

GEZE ontvangt de 'Best of Best' onderscheiding voor uitstekend productontwerp bij de Iconic Awards 2020.

Het panel Iconic Awards: Innovative Architecture erkent projecten uit alle branches van de architectuur, de bouw en de sector van onroerend goed, evenals uit de verwerkende industrie. GEZE zond de nieuwe F 1200+ in, een slimme raamaandrijving. Met de GEZE F 1200+ wordt het automatisch of handmatig openen van grote draai-kiep-ramen een kinderspel. "GEZE stelt hoge verwachtingen aan al zijn producten wat betreft design en functionaliteit. De 'Best of Best' onderscheiding voor de GEZE F 1200+ laat dit op indrukwekkende wijze zien en benadrukt ons streven naar innovatief productontwerp," zegt Hannes Klockenhoff, hoofd van Gegevensbeheer en Marketing bij GEZE GmbH.

Plafondhoge ramen comfortabel en veilig bedienen

Kantoor- en woonruimtes van hoge kwaliteit hebben een voordeel bij moderne gevels met raamelementen op vloerniveau. Plafondhoge glazen voorzijden garanderen niet alleen een hedendaags gebouwontwerp, ze spelen ook een hoofdrol in ruimtelijke kwaliteit door meer licht binnen te laten en te zorgen voor natuurlijke ventilatie. Grote draai-kiep-ramen met een vleugelgewicht van max. 200 kilogram kunnen eenvoudig en comfortabel bediend worden met de GEZE F 1200+ aandrijving. Uitgerust met het GEZE F 1200 beslagsysteem, kunnen ramen in de kiepstand automatisch of handmatig geopend en gesloten worden. Een geruisloze, maar toch krachtige motortransmissieunit verlaagt geluidsoverlast tot een minimum. Dankzij zijn elegante uiterlijk wordt de GEZE F 1200+ perfect in zijn omgeving geïntegreerd.

U kunt meer te weten komen over de GEZE F 1200+ en andere productinnovaties in onze digitale vakbeurs. Meer informatie over de start van de verkoop van de GEZE F 1200+ volgt.

Meer over GEZE-raamsystemen